Thursday 4 August 2011

Setelah Hujan


Foto ini kuambil selepas hujan oleh itu tidak hairanlah jika dilihat dalam gambar ini ada titis-titis hujan pada bunga yang menjadi subjekku namun gambar ini aku edit dengan menggunakan Photo Scape. Sebenarnya aku tidak mahir dengan Photo Scape dan program ini baru aku downloadkan dari internet. Aku masih tercari-cari untuk menggunakan Photo Scape tapi memang sikap aku dengan perkara baru dan mencabar aku terus mencuba dan alhamdulillah inilah hasilnya. Antara yang sangat menarik minatku adalah yang berkaitan dengan komputer dan aku mudah memahami dan mempelajarinya. Aku suka explore sesuatu yg baru sehingga aku mahir.

Bicara hati....
 Titis hujan yang berguguran di kelopak bunga membasahi dan menyegarkan. Namun titis hujan juga bercerita lara tentang duka hati yang terluka menangis namun tidak siapa yang mendengarnya... Kilat memetir, guruh berdentum melenyapkan tangis lara insan yang terluka... maka tersimpan jua untuk sekian tahunnya lagi.

No comments:

Post a Comment